Όλοι έχουμε Πνευμόνια! Πνευμονολόγο;

EPE_Logo2404

Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας, με πρωταγωνιστές – έκπληξη

 

 

Αθήνα, 23 Απριλίου 2024. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ«Τι κοινό έχουμε όλοι εμείς με έναν δύτη, έναν κλαρινετίστα, έναν αθλητή της άρσης βαρών και μια τηλεπαρουσιάστρια;»Μία, μεταξύ άλλωνπιθανών απαντήσεων,είναι ότι«Όλοι έχουμε Πνευμόνια»!

Έχουμε όμως Πνευμονολόγο;Ιδού μία επιπλέον ερώτηση που δεν έχει εξίσου εύκολη απάντηση, αλλά επίσης προβληματίζει και παραπέμπει στο αναγκαίο,αυτό που θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητο.

 

«Όλοι έχουμε Πνευμόνια! Πνευμονολόγο;»είναι το μήνυμα της νέας εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, αποκλειστική πρωτοβουλία της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας (ΕΠΕ) για την ανάδειξη της σημασίας των υγιών πνευμόνων και τον κρίσιμορόλο του Πνευμονολόγου.

Στόχος της εκστρατείας είναι να υπενθυμίσει την αξία της ειδικότητας του Πνευμονολόγου, αλλά και να αναδείξει τον κρίσιμο ρόλο της στην πρόληψη,έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση πνευμονολογικών νοσημάτων, καθώς και τη συμβολήτης στη διατήρηση των υγιών πνευμόνων.

(διακρίνονται από αριστερά) ο διεθνούς φήμης μουσικός-κλαρινετίστας Θανάσης Βασιλόπουλος, ο πρόεδρος της ΕΠΕ Στέλιος Λουκίδης, ο διεθνής αθλητής της άρσης βαρών Θοδωρής Ιακωβίδης, ο Γενικός Γραμματέας της ΕΠΕΠέτρος Μπακάκος και ο Κώστας Μαδούρος, εκπαιδευτής ελεύθερης κατάδυσης AIDA International.

(διακρίνονται από αριστερά) ο διεθνούς φήμης μουσικός-κλαρινετίστας Θανάσης Βασιλόπουλος, ο πρόεδρος της ΕΠΕ Στέλιος Λουκίδης, ο διεθνής αθλητής της άρσης βαρών Θοδωρής Ιακωβίδης, ο Γενικός Γραμματέας της ΕΠΕΠέτρος Μπακάκος και ο Κώστας Μαδούρος, εκπαιδευτής ελεύθερης κατάδυσης AIDA International.

Επικοινωνιακό όχημα της εκστρατείας είναι ένα τηλεοπτικό και ένα ραδιοφωνικό σποτ. Με συμβολικό τρόπο, οι πρωταγωνιστές του τηλεοπτικού σποτ –ένας δύτης, ένας μουσικός-κλαρινετίστας και ένας αθλητήςτης άρσης βαρών– αναδεικνύουν τη σημασία των υγιών πνευμόνων.Ο Κώστας Μαδούρος, εκπαιδευτής ελεύθερης κατάδυσης AIDAInternational,ο διεθνούς φήμης μουσικός-κλαρινετίστας Θανάσης Βασιλόπουλος,ο διεθνής αθλητής της άρσης βαρών Θοδωρής Ιακωβίδης συμμετείχαν αφιλοκερδώς στην παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ.

Επίσης, σε φιλική συμμετοχή η δημοφιλής τηλεπαρουσιάστρια Μαρία Μπεκατώρουμεταφέρει το μήνυμα της εκστρατείας «Όλοι έχουμε Πνευμόνια! Πνευμονολόγο;»

Σημειώνεται ότιο Θανάσης Βασιλόπουλος- παραχώρησε αφιλοκερδώς τα δικαιώματα χρήσης της μουσικής του σύνθεσης EarthChild –που έπαιξε ζωντανά κατά τη διάρκεια του γυρίσματος*.

 

OΠρόεδρος της ΕΠΕ Στέλιος Λουκίδης

OΠρόεδρος της ΕΠΕ Στέλιος Λουκίδης

Ο πρόεδρος της ΕΠΕ Στέλιος Λουκίδης αναφερόμενος στην ενημερωτική εκστρατεία, τόνισε:«Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους επαγγελματίες που συμμετείχαν στο σποτ, για την ευγενική συμμετοχή τους και τη στήριξήτους σε αυτή την πρωτοβουλία της ΕΠΕ για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της κοινωνίας αναφορικά με την υγεία των πνευμόνων και τον κρίσιμο ρόλο του πνευμονολόγου.Αποτελούν για όλους εμάς στην ΕΠΕ τους “πρεσβευτές”ενός τόσο σημαντικού μηνύματος».

Ο Γενικός Γραμματέας της ΕΠΕ Πέτρος Μπακάκος

Ο Γενικός Γραμματέας της ΕΠΕ Πέτρος Μπακάκος

Αναφερόμενος στην ειδικότητα του Πνευμονολόγου ο Πέτρος Μπακάκος Γενικός Γραμματέας της ΕΠΕ,επισήμανε: «Η ειδικότητα της Πνευμονολογίας αναγνωρίστηκε την περίοδο της πανδημίας ως η ειδικότητα αιχμής στη διαχείρισητης υγειονομικής κρίσης της COVID-19, αλλά και σε μια πλειάδα άλλων παθήσεων του αναπνευστικού που έχουν σημαντική επίδραση στην καθημερινή νοσηρότητα. Ο ρόλος του Έλληνα Πνευμονολόγου είναι πλέον κομβικός και πολύπλευρος. Η έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του πνεύμονα, η επείγουσα Πνευμονολογία, η διαχείριση των αποφρακτικών νοσημάτων των αεραγωγών – βρογχικό άσθμα και Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια – οι διάχυτες διάμεσες πνευμονοπάθειες, οι λοιμώξεις, η φυματίωση, η εντατική θεραπεία είναι αντικείμενα του πολύπλευρου αυτού ρόλου».

 

EPE240423_5

 

 

H ενημερωτική εκστρατεία θα «τρέξει» σε δύο χρονικές περιόδους: a) Απρίλιος – Μάιος και β) Οκτώβριος – Νοέμβριος. Το τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ θα προβληθούν και θα μεταδοθούν αντιστοίχως από τα ΜΜΕ πανελλαδικής εμβέλειας ως κοινωνικό μήνυμα μετά από έγκριση του ΕΣΡ. Επίσης οι πρωταγωνιστές θα μεταφέρουν το μήνυμα της εκστρατείας στο ψηφιακό περιβάλλον των SoMeκαι η προβολή της εκστρατείας θα ολοκληρωθεί με ενέργειες outdoor (Μέσα Μαζικής Μεταφοράς).