«Μήπως φταίει η γλουτένη;»

shaer_logo

Καμπάνια ενημέρωσης για τη νόσο της κοιλιοκάκης από την Dr. Schär και την Green Bay & Co, επίσημο αντιπρόσωπο/διανομέα προϊόντων Schär

Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2021. Η Dr. Schär παραμένοντας πιστή στην διαχρονική δέσμευσή της για την εγγύτητα στους καταναλωτές ανακοινώνει την έναρξη της καινούριας της καμπάνιας με τίτλο: «Μήπως φταίει η γλουτένη;»

Schar_smΗ 360° καμπάνια υλοποιείται με μία σειρά ενεργειών που περιλαμβάνει Συνέντευξη Τύπου, αρθρογραφία, αναφορές στο ραδιόφωνο, ενημερωτικά videos και posts στα social media, απευθύνεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και έχει ως στόχο να ενημερώσει το ευρύ κοινό για την κοιλιοκάκη, τα συμπτώματα και τις συνέπειές της. Παράλληλα, επιδιώκει να αναδείξει το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η σωστή διατροφή στους ασθενείς και πόσο μπορεί να βελτιώσει την καθημερινότητά τους.

Αφετηρία της καμπάνιας ήταν η Συνέντευξη Τύπου, που έλαβε χώρα τη Δευτέρα 18 Οκτωβρίου σε συνεργασία με την Green Bay & Co και στην οποία συμμετείχαν ο κ. Γ. Μάντζαρης, Συντονιστής Διευθυντής του Γαστρεντερολογικού Τμήματος και Διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός Πολυκλινική», ο κ. Ε. Ζουμπανέας, Διαιτολόγος Διατροφολόγος, Master Practitioner in Eating Disorders & Obesity, η γνωστή τραγουδίστρια Έλλη Κοκκίνου και οι σύλλογοι: Ελληνική Εταιρεία Κοιλιοκάκης, Δράση για την Κοιλιοκάκη, Εστία της Κοιλιοκάκης.

Στελέχη της Dr. Schär και της Green Bay & Co με την Έλλη Κοκκίνου – Από αριστερά: Μάρκος Χαραλαμπόπουλος, Key Account Manager GR CY TR ISR Dr. Schär - Michael Notdurfter, Marketing Manager NORDICS GR ISR Dr. Schär – Andreas Wenter, Sales Manager Export Dr. Schär – Έλλη Κοκκίνου -  Francesco Cibò, Director of Brand Marketing & Communication Dr. Schär – Ευθύμιος Τσιμπίδης, Managing Director Green Bay & Co - Julia Kofler, Head of Marketing Export Dr. Schär

Στελέχη της Dr. Schär και της Green Bay & Co με την Έλλη Κοκκίνου – Από αριστερά: Μάρκος Χαραλαμπόπουλος, Key Account Manager GR CY TR ISR Dr. Schär – Michael Notdurfter, Marketing Manager NORDICS GR ISR Dr. Schär – Andreas Wenter, Sales Manager Export Dr. Schär – Έλλη Κοκκίνου – Francesco Cibò, Director of Brand Marketing & Communication Dr. Schär – Ευθύμιος Τσιμπίδης, Managing Director Green Bay & Co – Julia Kofler, Head of Marketing Export Dr. Schär

Πολύτιμη αρωγή σε αυτή την προσπάθεια είναι η συνεργασία της Dr. Schär με τον όμιλο Βιοιατρική. Όσοι ολοκληρώσουν μια online αξιολόγηση συμπτωμάτων που μπορεί να παραπέμπουν σε κοιλιοκάκη στη σελίδα www.glutentest.gr, μπορούν να ζητήσουν ένα πακέτο πληροφοριών μέσω email, το οποίο περιέχει και ένα κουπόνι για μια εξέταση αντισωμάτων κοιλιοκάκης στο δίκτυο του ομίλου Βιοιατρικής στην προνομιακή τιμή των 9 ευρώ.

«Η νόσος της κοιλιοκάκης μπορεί να επηρεάσει πάρα πολύ τη ζωή του ασθενή. Είναι πολύ σημαντικό για εμένα, αλλά και για όσους πάσχουν από τη νόσο, να έχουν μία συγκεκριμένη διατροφή, από την οποία έχουν αποκλείσει τη γλουτένη. Δεν θα μπορούσα να μη στηρίξω την προσπάθεια της Dr. Schär για την ενημέρωση του κοινού για τη νόσο. Τα συμπτώματα κάποιες φορές είναι τόσο απλά και συνηθισμένα που δύσκολα ανιχνεύονται, για αυτό είναι καλό να κάνουμε το τεστ στο www.glutentest.gr», δήλωσε η Έλλη Κοκκίνου.

Schar003

«Είμαι πολύ χαρούμενος που συμμετέχω σε αυτό το εγχείρημα για την ενημέρωση του κοινού για τη νόσο της κοιλιοκάκης. Ένας στους εκατό περίπου ανθρώπους νοσεί από κοιλιοκάκη και τα συμπτώματα μπορεί να ποικίλλουν, αλλά μπορεί και να μην εμφανιστούν και ποτέ. Για αυτό είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζει ο κόσμος τα απλά συμπτώματα και τις ενδείξεις, ούτως ώστε να βελτιώσει την καθημερινότητά του και φυσικά να είναι υγιής», δήλωσε ο κ. Γ. Μάντζαρης, MD Γαστρεντερολόγος, Συντονιστής Διευθυντής του Γαστρεντερολογικού Τμήματος και Διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός Πολυκλινική».

Banner της Καμπάνιας «Μήπως Φταίει η Γλουτένη;»

Banner της Καμπάνιας «Μήπως Φταίει η Γλουτένη;»

«Η καμπάνια για την ενημέρωση του κόσμου για τη νόσο της κοιλιοκάκης από την Dr. Schär είναι δέουσας σημασίας και είναι χαρά μου που συμμετέχω σε αυτή. Η δυσανεξία στη γλουτένη μπορεί να επηρεάσει αρνητικά σε μεγάλο βαθμό τη ζωή του ασθενή, καθώς αποτελεί συστατικό σε πολλά προϊόντα, τόσο σε τρόφιμα όσο και σε καλλυντικά, οπότε είναι και δύσκολο να την αποφύγει κάποιος», δήλωσε ο κ. Ε. Ζουμπανέας, Διαιτολόγος Διατροφολόγος, Master Practitioner in Eating Disorders & Obesity.