«ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Θεωρία, Πρακτική, Δεοντολογία»

Pharma Marketing cover

Κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης το βιβλίο του Νίκου Καζάζη «ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Θεωρία, Πρακτική, Δεοντολογία», το οποίο φιλοδοξεί να καλύψει το απόλυτο κενό σε ό,τι αφορά το πεδίο του φαρμακευτικού μάρκετινγκ στην ελληνική βιβλιογραφία. Στην ύλη ενσωματώθηκαν όλες οι βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη δεοντολογία του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών και των άλλων συναφών προϊόντων. Ενδεικτικά, στα περιεχόμενα του βιβλίου περιλαμβάνονται:

 

  • Ανάλυση του περιβάλλοντος του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ
  • Ο σχεδιασμός της στρατηγικής Μάρκετινγκ
  • Η εφαρμογή του συστήματος Key Account Management από τις φαρμακευτικές εταιρείες
  • Ο ρόλος των social media στο Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ
  • Η διαχείριση των κρίσεων στον φαρμακευτικό κλάδο
  • Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και η ηθική συμπεριφορά των φαρμακευτικών εταιρειών
  • Οι στρατηγικές ανάπτυξης των φαρμακευτικών εταιρειών
  • Ο σχεδιασμός του Προγράμματος Μάρκετινγκ

Το βιβλίο εξυπηρετεί τις μαθησιακές και επαγγελματικές ανάγκες στελεχών επιχειρήσεων και οργανισμών που εργάζονται στον κλάδο των προϊόντων και υπηρεσιών υγείας και θέλουν να αποκτήσουν, να συστηματοποιήσουν ή να εμπλουτίσουν τις γνώσεις που ήδη έχουν στο συγκεκριμένο πεδίο.

 

Το βιβλίο καλύπτει επίσης τις μαθησιακές ανάγκες προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδαστών των φαρμακευτικών σχολών, καθώς και άλλων ΑΕΙ, ΤΕΙ και κολεγίων που υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με την οργάνωση και διοίκηση μονάδων υγείας.

 

Για να δείτε αναλυτικά τα περιεχόμενα του βιβλίου ή να το παραγγείλετε πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο.

 

http://www.stamoulis.gr/ViewShopProduct.aspx?ProductId=402023

 

 

Ο τ. πρόεδρος της ΕΕΦΑΜ κ. Γιώργος Καλαφατάκης σχολιάζοντας το περιεχόμενο του βιβλίου έγραψε:

 

Ο  κ. Γιώργος Καλαφατάκης τ. πρόεδρος της ΕΕΦΑΜ

Ο κ. Γιώργος Καλαφατάκης τ. πρόεδρος της ΕΕΦΑΜ

 

«Θεωρώ ότι το βιβλίο του Ν. Καζάζη είναι μοναδικό αυτή τη στιγμή στην Ελληνική βιβλιογραφία όσον αφορά το Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ. Αποτελεί ένα μοναδικό οδηγό για τον μαρκετίερ φαρμακευτικών και όχι μόνο προϊόντων, που καλύπτει με περιεκτικό και ολοκληρωμένο τρόπο όλα όσα πρέπει να γνωρίζει κανείς στον τομέα αυτό.

 

Θεωρώ επίσης το βιβλίο αυτό σαν ένα πλήρη οδηγό για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς σπουδαστές στο φαρμακευτικό μάρκετινγκ στα αντίστοιχα τμήματα που λειτουργούν στις Φαρμακευτικές Σχολές των Πανεπιστημίων Πάτρας και Θεσσαλονίκης, αλλά και στα σχετικά Κολέγια που λειτουργούν στη χώρα μας, οι οποίοι δεν είχαν μέχρι τώρα ένα πλήρες βοήθημα στο Τομέα του Μάρκετινγκ.

Μου άρεσε πολύ η καλή και μελετημένη δομή του βιβλίου που το κάνει ιδανικό για αυτοδιδασκαλία. Είδα ότι περιέχει και κάνει έμφαση στις νέες τάσεις που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια στο Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ όπως: το E-Health, το E-Detailing, το θεσμό του KAM που μπαίνει σιγά σιγά και στο χώρο του φαρμάκου κλπ.

 

Θεωρώ ότι στην άκρως ανταγωνιστική αγορά του φαρμάκου, οι επιχειρήσεις σήμερα χρειάζονται το μάρκε- τινγκ και τα στελέχη του όσο ποτέ άλλοτε. Αυτό το βιβλίο τους δίνει ιδέες, γνώσεις και έμπνευση για να χτίσουν μάρκες, να αναπτύξουν καινοτόμες λύσεις και να δεσμεύσουν τους πελάτες πολύ περισσότερο. Θεωρώ ότι ο Ν. Καζάζης έγραψε ένα βιβλίο που προσφέρει γνώσεις, προκαλεί και εμπνέει, παρουσιάζει συγκεντρωμένα τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες του σημερινού Μάρκετινγκ των φαρμακευτικών προϊόντων, εμπλουτίζει τα στελέχη με εργαλεία και σύγχρονα μοντέλα για λήψη αποφάσεων που μπορούν να οδηγήσουν σε εξαιρετικά αποτελέσματα.

 

Θεωρώ ότι το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους των φαρμακευτικών επιχειρήσεων αλλά και στους συμβούλους φαρμακευτικών εταιρειών. Είναι γραμμένο έτσι ώστε να είναι κατάλληλο τόσο για τα στελέχη των μεγάλων, όσο και των μικρότερων επιχειρήσεων. Κατάλληλο για τους Επιστημονικούς Συνεργάτες των φαρμακευτικών εταιρειών τους οποίους βοηθά να εμπνευστούν και να βοηθηθούν στην καθημερινή τους δουλειά.Είναι ένα βιβλίο που δεν διδάσκει απλώς, αλλά μυεί τον διεισδυτικό αναγνώστη στον κόσμο του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ. Ένας πρακτικός οδηγός που περιγράφει βήμα-βήμα τη διαδικασία και τις μεθόδους που πρέπει να ακολουθούνται στην κατάρτιση αποτελεσματικών προγραμμάτων μάρκετινγκ. Ένας πλήρης οδηγός για κάθε ενδιαφερόμενο για θέματα προβολής και προώθησης φαρμακευτικών προϊόντων και υπηρεσιών που διακρίνεται για την επιστημονική αρτιότητά του.

 

Αν ο στόχος του συγγραφέα ήταν να παρουσιάσει τους βασικούς όρους και τις αρχές του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, να παρακινήσει τους αναγνώστες να γίνουν πιο ευέλικτοι και πειθαρχημένοι, να βρουν απαντήσεις στα ερωτήματα της σημερινής απαιτητικής φαρμακευτικής επιστημονικής ενημέρωσης και στην ανάπτυξη ισχυρών φαρμακευτικών brands, και να καλύψει επιτυχώς το υπάρχον κενό της ελληνικής βιβλιογραφίας στο χώρο αυτό, θεωρώ ότι το επιτυγχάνει με τον καλύτερο τρόπο».