Δράση, Ευαισθητοποίηση και Προσφορά από τη Merck στο πλαίσιο του Μήνα Ενημέρωσης για τον καρκίνο παχέος εντέρου

Merck_mag

Αθήνα, 1η Απριλίου 2019 – Κινητοποιώντας το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της με στόχο την ευαισθητοποίηση και ενισχύοντας το κοινωνικό της προφίλ, η Merck Ελλάδος οργάνωσε, συντόνισε και υλοποίησε για άλλη μία χρονιά σειρά ενεργειών καθ’ όλη τη διάρκεια του Μαρτίου, που έχει καθιερωθεί ως Μήνας Ενημέρωσης και Πρόληψης του καρκίνου παχέος εντέρου.

 

Το σύνολο του προγράμματος ήταν μία πρωτοβουλία του τμήματος Ογκολογίας, με κύριους άξονες τη δράση και την ενημέρωση. Μεμονωμένα οι εργαζόμενοι της Merck επιδόθηκαν σε υπαίθριες δραστηριότητες όλο το μήνα Μάρτιο, κοινοποιώντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες με το hashtag #nomcrc (Non-Official MERCK Cycling and Running Club). Την Τρίτη 26 Μαρτίου, όλοι οι εργαζόμενοι της Merck με σύνθημα «Ας σηκωθούμε όλοι από τον καναπέ!», έλαβαν μέρος για 3η συνεχή χρονιά στο #MERCKathlon, την αθλητική δραστηριότητα–θεσμό της εταιρείας αφιερωμένη στην ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο παχέος εντέρου που πραγματοποιήθηκε στην Πάρνηθα, στα πρώην Βασιλικά Ανάκτορα Τατοϊου.

 

Τα χιλιόμετρα που διένυσαν οι εργαζόμενοι της Merck συνολικά στο #MERCKathlon μετατράπηκαν στο ποσό των 1.500 ευρώ και θα προσφερθούν στο πρόγραμμα υποστήριξης ογκολογικών ασθενών «Μαζί και στο Σπίτι». Το πρόγραμμα υλοποιείται από το Σύλλογο Κ.Ε.Φ.Ι. Αθηνών (Σύλλογος Καρκινοπαθών Εθελοντών Φίλων Ιατρών Αθηνών) με στόχο τη  βελτίωση  της  ποιότητας  ζωής  των  «Η προσέλκυση των ογκολογικών ασθενών με την ψυχοκοινωνική υποστήριξη των ιδίων και των οικογενειών τους.

Αρκετές ακόμα ενημερωτικές δράσεις πραγματοποιήθηκαν μέσα στο μήνα. Στις                7 Μαρτίου όλοι οι εργαζόμενοι προγευμάτισαν εφαρμόζοντας στην πράξη τις αρχές της υγιεινής διατροφής και την Πέμπτη, 28 Μαρτίου ο Δρ. Δημήτρης Καραχάλιος, Ογκολόγος, πραγματοποίησε ομιλία με θέμα την πρόληψη του καρκίνου κερδίζοντας το ενδιαφέρον όλων των παρευρισκόμενων. Επιπλέον, από τις αρχές του Μαρτίου  συνολικά 4 newsletters με υλικό για την πρόληψη του καρκίνου (ένα ανά εβδομάδα) στάλθηκαν στους εργαζόμενους οι οποίοι στις 29 Μαρτίου είχαν τη δυνατότητα να ανακεφαλαιώσουν όσα έμαθαν συμμετέχοντας σε ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων.

Φωτογραφία από το merckathlon

Φωτογραφία από το merckathlon

Η Σάσα Μπριασούλη, Διευθύντρια του τμήματος Ογκολογίας της Merck, δήλωσε: «Η Merck αφιέρωσε και φέτος το μήνα Μάρτιο σε ποικίλες δράσεις ενημέρωσης και πρόληψης του καρκίνου παχέος εντέρου. Για εμάς ήταν μια ευκαιρία να κινητοποιηθούμε ατομικά και συλλογικά, να ενημερωθούμε και να προσφέρουμε».

 

H Μαρία Σπανοπούλου, Υπεύθυνη Επικοινωνίας της Merck συμπλήρωσε: «Ξεχωριστή σημασία για την εταιρεία μας έχει ότι αφενός ενεργοποιήθηκε και συμμετείχε το σύνολο των συναδέλφων και αφετέρου, οι δράσεις μας έλαβαν και τη μορφή της εταιρικής υπευθυνότητας, με την υποστήριξη του προγράμματος «Μαζί και στο Σπίτι» του Συλλόγου Κ.Ε.Φ.Ι.».