Βράβευση της Janssen στα Αριστεία Φαρμακευτικού Management για την εισαγωγή καινοτόμου θεραπείας για το Πολλαπλούν Μυέλωμα στην ελληνική αγορά

Janssen_logo

Η καμπάνια επικοινωνίας για την εισαγωγή στην ελληνική αγορά, της πρώτης ανοσοθεραπείας στο Πολλαπλούν Μυέλωμα, μιας καινοτόμου θεραπείας της Janssen, έλαβε το 1ο  Αριστείο για την «Καλύτερη Καμπάνια Διαχείρισης Κύκλου Ζωής Προϊόντος» από την Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.). Η τελική διαδικασία αξιολόγησης και η τελετή απονομής των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ. πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, με την ολοκλήρωση του Επιστημονικού Προγράμματος του 11ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management.

Από αριστερά προς τα δεξιά: Η κ. Μαρία Πατέλη, Brand Manager Hematology της Janssen Ελλάδος, μαζί με τον κ. Γ.Μπαλτά, Καθηγητή Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διδάκτωρ του Warwick Business School, Προέδρο της κριτικής επιτροπής των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ

Από αριστερά προς τα δεξιά: Η κ. Μαρία Πατέλη, Brand Manager Hematology της Janssen Ελλάδος, μαζί με τον κ. Γ.Μπαλτά, Καθηγητή Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διδάκτωρ του Warwick Business School, Προέδρο της κριτικής επιτροπής των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ